親愛的,摯愛的上帝,

 

   我是祢的酥喵小羊。我已經連續一個月沒有事做了,我高度懷疑是不是老闆的排擠政策
 

  上次開會,只有男同事被讚美,不對,應該說除了我被說得一無是處,其他同事都安然度過。
 

 我只想好好把工作做好,但是總有一些鳥事發生,又要回到失業的狀態了(茶)。

 

 是不是我做錯甚麼? 該加班我也加班啊!

 

  總之,上帝求祢看顧我,讓我可以找到下一份工作,並且待的下去,薪水就看祢認為我需要多少即可(淚)。

 

   口年的,

 酥喵

 

 Sometimes, I feel so frustrated.  Like at this moment.

 I feel like I should have made better decisions, like staying in Canada.

 I should have cherished my body so I could've taken a cool commercial.

 But knowing God is so much better.  Yes, I might not be successful by contemporary standards,

 yet I am trying everyday to swim above my trouble and talk to God.

 Maybe the only final purpose for each man is to spread the gospel, and the rest is up to God.

 Amen!

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小小基督徒酥喵羊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()